Home / problemy z potencją / Pięć rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy
23 lutego, 2015

Pięć rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

Tagi: , , , , , ,

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój łóżkowy potencjał, sprawność i wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najszybciej udoskonalą twoje łóżkowe igraszki!
Dźwiganie ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy pragną udoskonalić jakość swojego seksu. Ten typ ćwiczeń aktywizuje produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu wzrasta, gdy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. tania kamagra

Aby polepszyć jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając odczuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają sprawność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj potencja