Home / problemy z potencją / Dieta na potencję
7 stycznia, 2015

Dieta na potencję

Tagi: , , ,

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest odpowiednie jedzenie. Dobra może łatwo poprawić nie tylko poziom potencji, ale także płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co się dzieje w czasie ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do całkiem ważnych ubytków selenu. Można go uzupełnić jedząc niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny tak samo istotny biopierwiastek w naszej diecie to cynk, który odpowiada za syntezę testosteronu, ten z kolei pobudza popęd seksualny. W chwili picia alkoholu czy palenia tytoniu spada poziom cynku, lecz łatwo go uzupełnić przez potrawy strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Niesamowicie istotnym elementem jest też arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina przyśpiesza wytwarzanie spermy i wydłuża żywotność plemników. Składnik tadalis ten bierze udział także w czasie chemicznej zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak kakao, wołowina, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy a także razowym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, która ma wpływ na poprawne uwalnianie hormonów. Jeżeli chcemy uzupełnić jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie tani cialis